Skip to content

Dystrybucja nagród badawczych z National Institutes of Health wśród szkół medycznych

4 tygodnie ago

1049 words

Jako przewodniczący wydziału w szkole medycznej, która mieści się w dolnej połowie listy beneficjentów National Institutes of Health (NIH), pragniemy wypowiedzieć się na temat artykułu Moya i innych. (Wydanie 27 stycznia) .1 Niniejsze opracowanie dotyczące podziału nagród badawczych NIH w szkołach medycznych nie może odpowiedzieć na najważniejsze pytanie, które podnosi: Czy koncentracja badań wśród kilku instytucji leży w najlepszym interesie medycyny i nauki. Sugerujemy, że tak nie jest.
W przypadku szkół mniej popularnych, autorzy sugerują, że mogą chcieć ponownie rozważyć swoje inwestycje w misję badawczą . Sugestia ta sugeruje, że wiele szkół medycznych może zadowalać się nauczaniem i świadczeniem usług. Uważamy, że trzecia noga tradycyjnego trójnożnego stołka, reprezentowana przez zaangażowanie szkoły medycznej w badania kliniczne, nie jest ozdobna, jeśli szkoły medyczne mają zaufać swoim uczniom i pacjentom. Badania są kluczowym elementem w życiu takich instytucji, ponieważ jest to sposób, w jaki misje edukacji i służby wykraczają poza nauczanie i praktykę handlu, odpowiednio, aby stać się świadomym przez ducha badań naukowych.
Ponadto przyjmuje się, że różnorodność to coś więcej niż kwestia równego podziału prawa do uczestnictwa. Jest to nieodzowny mechanizm, dzięki któremu bogatsza baza perspektyw wzmacnia wysiłki grupy. Uporczywe wykluczanie wielu szkół z dialogu badawczego może okradać nas z potrzebnych punktów widzenia, a nawet od czasu do czasu herezji. Historia nie dostarcza dowodów na to, że postęp nauki najlepiej służy w domach bezpiecznej elity.
Ustalenia autorów wymagają analizy i zaradzenia nierównemu finansowaniu badań w szkołach medycznych, a nie strategii ich zakwaterowania. Musimy teraz poprosić o ponowną ocenę strategii instytucjonalnych i krajowych, które pozwoliły tak wielu szkołom medycznym dysponującym historycznie złym finansowaniem badań, aby pozostały w tym stanie w stagnacji, a także sprawdzenie obecnego systemu wzajemnej oceny w celu upewnienia się, że nowe inicjatywy w nowych warunkach mogą odpowiednio konkurować z propozycjami kontynuującymi ustalone kierunki badań w tradycyjnie finansowanych ustawieniach.
Wreszcie powinniśmy pracować nad zrozumieniem związku między inwestycjami instytucjonalnymi w badania i realizacją badań. Ile inwestycji potrzeba, aby utalentowana, ciekawa osoba mogła sformułować pytanie, zaproponować linię dochodzenia i skutecznie konkurować o wsparcie.
Mark Gibson, MD
Bonita Stanton, MD
West Virginia University School of Medicine, Morgantown, 26508 WV
Odniesienie1. Moy E, Griner PF, Challoner DR, Perry DR. Dystrybucja nagród badawczych z National Institutes of Health wśród szkół medycznych. N Engl J Med 2000; 342: 250-255
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Artykuł Moy et al. dokumentowanie rosnącej koncentracji finansowania badań NIH wśród wybranej grupy szkół medycznych rodzi pytania polityczne dotyczące edukacji, domniemane główne zadanie wszystkich szkół medycznych. Jedną z potencjalnych kwestii jest negatywny wpływ tej polityki na nauczanie w szkołach wysoko finansowanych przez NIH Prymat misji badawczej szkół medycznych został dobrze udokumentowany1. Jednak badania nie są samowystarczalne; jest subsydiowany kosztem około 10 do 25 centów za każdego dolara otrzymanego federalnego wsparcia badawczego.2 Te pieniądze pochodzą głównie z przychodów klinicznych, z tych samych dochodów, które płacą za nauczanie. Przychody te są nie tylko zagrożone; generują je także dokładnie te osoby z wydziału, które nie są cenione w akademickiej strukturze społecznej. Problem ten potęguje fakt, że wzrost finansowania NIH występuje głównie wśród lekarzy w klinicznych placówkach, które są niezbędne dla szkół medycznych. Jednak już, duża część członków wydziału w szkołach medycznych zorientowanych na badania nie ma cech i cech dobrych modeli roli lekarza.
Prognozy znacznie rozszerzonego budżetu NIH dają kuszące perspektywy dziekanom poszukującym rozwiązań dla ich trudności finansowych. Jednakże, ponieważ dostępność dochodów klinicznych do subsydiowania badań zmniejsza się, zwiększone finansowanie badań może w rzeczywistości zwiększyć jeszcze ryzyko edukacji medycznej. W jaki sposób te szkoły medyczne spełnią swoje obowiązki związane z edukacją medyczną, swoją wyjątkową misją, a tym bardziej poprawią swoje wyniki. Będzie to wyzwanie dla zorientowanych na badania szkół medycznych, których członkowie wydziału są zaangażowani w zapewnianie wysokiej jakości edukacji medycznej.
David C. Aron, MD
Louis Stokes Cleveland Veterans Affairs Medical Center, Cleveland, OH 44106
John N. Aucott, MD
Park Medical Group, Lutherville, MD 21093
Klara K. Papp, Ph.D.
Case Western Reserve University School of Medicine, Cleveland, OH 44106
3 Referencje1. Ludmerer KM. Czas na uzdrowienie: amerykańska edukacja medyczna od przełomu wieków do epoki zarządzanej opieki. Nowy Jork: Oxford University Press, 1999.
Google Scholar
2. Maksymalizacja inwestycji: zasady kierowania partnerstwem federalno-akademickim w badaniach biomedycznych i medycznych. Washington, DC: Association of American Medical Colleges, 1998.
Google Scholar
3. Wright SM, Kern DE, Kolodner K, Howard DM, Brancati FL. Atrybuty doskonałych modeli roli lekarza-lekarza. N Engl J Med 1998; 339: 1986-1993
Full Text Web of Science MedlineGoogle Scholar
Odpowiedź
Autorzy odpowiadają:
Do redakcji: Nasza praca dotyczyła trendów w dystrybucji nagród badawczych NIH wśród szkół medycznych. Dziękujemy autorom tych listów za zwrócenie uwagi na niektóre z implikacji tych tendencji.
Drs. Gibson i Stanton wyrażają obawy, że wykluczenie wielu szkół medycznych z badań może zmniejszyć różnorodność badań i spowolnić tempo odkryć. Zgadzamy się. Jednakże zauważamy, że żadna szkoła nie jest obecnie wyłączona z badań i że każda amerykańska szkoła medyczna otrzymuje fundusze NIH. W naszym badaniu wykazaliśmy, że nawet najmniej uczęszczające szkoły mają absolutny wzrost liczby i ilości nagród NIH. Oni po prostu nie otrzymywali podwyżek proporcjonalnych do tych, z których korzystają inne szkoły. Dlatego nie uważamy, że jakakolwiek szkoła jest zagrożona wykluczeniem z badań.
Dr Aron i jego koledzy piszą, że szkoły medyczne, które kładą zbyt duży nacisk na badania, mogą ograniczyć czas dostępny dla wykładowców do nauczania Ponownie zgadzamy się. Imponujące reformy programowe wdrażane przez amerykańskie szkoły medyczne w ostatnich latach, takie jak rosnące wykorzystanie małych grup, uczenie się oparte na problemach i rotacje kliniczne w ambulatoryjnych placówkach opieki społecznej, znacznie zwiększyły zapotrzebowanie na nauczycieli. Jednocześnie presja na zwiększenie produktywności członków wydziału w zakresie opieki nad pacjentami i badań zagraża dostępnemu czasowi na nauczanie. Stowarzyszenie American Me
[podobne: choroba bostońska zarażanie, wirus bostoński okres zarażania, wysypka bostońska okres wylęgania ]
[hasła pokrewne: posesor choszczno, mapis cieszyn, odpowiedź na pozew o podwyższenie alimentów ]

0 thoughts on “Dystrybucja nagród badawczych z National Institutes of Health wśród szkół medycznych”